Śniadanie i podwieczorek

PONIEDZIAŁEK  15/10/18

Śniadanie: chleb pszenny, masło koperkowe, wędlina, pomidor, rzodkiewka, herbata miętowa

Podwieczorek:  jogurt z owocami

 WTOREK   16/10/18

Śniadanie: chleb razowy, masło, ser żółty, wędlina, ogórek, rzodkiewka

Podwieczorek:  budyń waniliowy

ŚRODA         17/10/18

Śniadanie: chleb pszenny, masło, parówki wieprzowe, sałatka z pomidorów, ogórka i prażonego słonecznika, woda z miodem

Podwieczorek: chipsy owocowe, herbatnik

CZWARTEK   18/10/18

Śniadanie:płatki ryżowe na mleku, bułka paryska z masłem i miodem

Podwieczorek:

sałatka owocowa:  jabłko, kiwi, banan

PIĄTEK     19/10/18

Śniadanie: chleb razowy, masło, ser żółty, jajko, papryka, ogórek, kakao

Podwieczorek: owoc sezonowy: jabłko, chrupek kukurydziany

PONIEDZIAŁEK  22/10/18

Śniadanie: bułka paryska, masło, sałata lodowa, ser żółty, wędlina, papryka

Podwieczorek:  kasza manna na mleku z prażonym jabłkiem

 WTOREK   23/10/18

Śniadanie: chleb pszenny, masło, sałatka z tuńczyka z cebulką, ogórek konserwowy

Podwieczorek:  owoc sezonowy – banan

ŚRODA         24/10/18

Śniadanie: chleb pszenny, masło, wędlina, sałata lodowa, pomidor, woda z miodem

Podwieczorek: płatki kukurydziane na mleku

CZWARTEK   25/10/18

Śniadanie: zacierka na mleku, bułka paryska, masło, pomidor, ogórek, papryka

Podwieczorek:

kisiel truskawkowy, biszkopcik

PIĄTEK     26/10/18

Śniadanie: chleb pszenny, masło, pasta jajeczna ze szczypiorkiem, rzodkiewka, kawa zbożowa

Podwieczorek: owoc sezonowy: gruszka, jabłko