Stołówka / intendent

Informacje Intendenta

Proszę o zapisywanie dzieci, które w roku szkolnym 2018/2019 będą korzystać ze stołówki szkolnej u intendenta osobiście, telefonicznie 58 /557-98-22 albo e-mailem intendent.sp89@gmail.com do 4/09/18r, ponieważ pierwszy obiad jest już 5/09/18r.

Na stronie internetowej naszej szkoły www.sp89.pl znajduje się umowa żywieniowa, taką samą umowę będą mieli nauczyciele w dniu rozpoczęciu roku szkolnego oraz pani intendent. Rodzice powinni zapoznać się z treścią umowy, wypełnić ją i oddać intendentowi w terminie do 14/09/18r.

Od dnia 2/10/17r. wprowadzono zmianę dotyczącą odpisów obiadowych.
Odwołanie obiadu  można zgłaszać do godz: 9:30 danego dnia roboczego e-mailem na adres intendent.sp89@gmail.com, a odpis będzie uwzględniony od dnia następnego, w wyjątkowych sytuacjach telefonicznie 58 557 98 22 (w przypadku problemu z połączeniem telefonicznym z intendentem proszę zostawić wiadomość o nieobecności dziecka u pani sekretarki) lub osobiście

Opłaty we wrześniu

  • Obiady: 68,40 zł (18 dni x 3,80 zł),
  • Osoby korzystające z dofinansowania z budżetu gminy – 5,40 zł

Śniadania i podwieczorki dla dzieci z oddziału przedszkolnego przygotowywane będą od października.

Godziny posiłków

  • śniadanie –  godz:  8.30
  • obiad – duże przerwy o 11:30 i 12:35 (klasy 0 – III godz. 12.00)
  • podwieczorek –  godz: 14.30  w stołówce szkolnej
  1. RODZICE dzieci z grup przedszkolnych – robiąc przelew proszę pamiętać o opłacie za śniadania.
  2. Do OSÓB, KTÓRE MIAŁY ODPISY – każdego, ostatniego dnia miesiąca intendent będzie przesyłał e-maila z informacją o kwocie jaką należy zapłacić w następnym miesiącu rozliczeniowym.
  3. Wpłaty wyłącznie przelewem na konto szkoły. Nie ma wpłat gotówkowych.
    Nr konta: 92 1240 1268 1111 0010 3847 8830
  4. Płatności proszę wykonywać terminowo – tak, by do 10 dnia każdego miesiąca wpłata była już na koncie
    SP nr 89 w Gdańsku, W BIEŻĄCYM OKRESIE ROZLICZENIOWYM (tzn. za miesiąc październik płacimy w październiku a nie we wrześniu lub listopadzie).
  5. W opisie przelewu trzeba zaznaczyć imię i nazwisko dziecka, klasę do której chodzi oraz za jaki miesiąc jest dokonywany dany przelew,
    np: Jan Kowalski, kl. IIIa Szkoły Podstawowej, opłata za obiady – kwiecień 2017r.
  6. Odpis za śniadanie i podwieczorek uwzględniany będzie następnego dnia po zgłoszeniu.
  7. O rezygnacji dziecka z obiadów należy poinformować pod koniec miesiąca rozliczeniowego na podstawie pisemnej rezygnacji.

PROSZĘ O TERMINOWE WPŁATY,  PONIEWAŻ  OD STYCZNIA 2017r. SYSTEM KSIĘGOWANIA NALICZA ODSETKI